Vetepa.pl / Silnik / Głowica, cylinder, wał korbowy

Naprawa wału korbowego - Jawa 250 Panelka - Korbowód TW z klatką

Kod: KLK016
Producent: TW
586.53 Zł w tym KADŹ
476.85 Zł bez podatku VAT
W magazynie

Kupuj towary po więcej 971.36 Zł i otrzymasz zniżkę 5%

Opis

Naprawa wału korbowego obejmuje:

  • Wymiana sworzni koła zamachowego (prawego i lewego)
  • Wymiana korbowodu na nowy produkcji TW z sworzniem tłokowym osadzonym na koszyku igiełkowym D18 (sworzeń tłokowy nie jest częścią korbowodu).

Realizacja naprawy, zamówienie wału korbowego:

Realizację zamówienia możemy rozpocząć dopiero po otrzymaniu Twojej przesyłki. Najpierw należy dostarczyć wał korbowy do naszej siedziby, jest to możliwe osobiście lub dowolnym przewoźnikiem na adres:

Motokramek sro
Grób 145
763 15 Slušovice
776 018 376

Do paczki dodaj notatkę z imieniem i nazwiskiem oraz numerem telefonu, abyśmy mogli skonsultować się z Tobą w sprawie stanu lub zakresu naprawy wału korbowego.

Zalecamy wysłanie wału korbowego we wzmocnionym pudełku, w którym będzie on bezpiecznie zabezpieczony przed przemieszczaniem się. Najbardziej skuteczne okazało się wyścielenie kartonem z pudełka. Jeżeli część nie zostanie zapakowana zgodnie z tym zaleceniem, nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia powstałe w transporcie. W przypadku dużych wałów korbowych (dwucylindrowych) zalecamy odbiór osobisty po naprawie, gdyż przy stuknięciu mogą odpaść pod własnym ciężarem.

Po naprawie odeślemy część do Ciebie w tym samym pudełku. Cena naprawy wału korbowego NIE obejmuje kosztu jego transportu .

Data naprawy:

Naprawa wału korbowego trwa zwykle od 2 do 4 tygodni , w zależności od daty dostarczenia nam wału korbowego i rozmiaru uszkodzenia. W przypadku małych zamówień istnieje możliwość połączenia z inną usługą (np. szlifowaniem cylindrów) lub zakupu w naszym sklepie internetowym w ramach jednej opłaty za przesyłkę. Należy to jednak uzgodnić wcześniej.

Uwaga końcowa:

Należy zdać sobie sprawę, że wał korbowy jest sercem silnika i odpowiednio go traktować. Nawet przy rozbieraniu silnika i uderzeniu młotkiem jego ustawienie i wytrzymałość mogą ulec zniszczeniu do tego stopnia, że w trakcie naprawy nie uda nam się go doprowadzić do idealnego stanu. Również przy składaniu należy postępować zgodnie z fachową instrukcją lub doświadczeniem.