Naprawa wału korbowego - Simson S51 - nowy korbowód
Opis
Poprawka obejmuje:
- Wymiana korbowodu na nowy
- Dociskanie i centrowanie
Używamy:
- Korbowody CKR z koszykiem igiełkowym do sworznia tłokowego, które udowodniły swoją jakość i trwałość.
Możliwość wyboru:
- Na życzenie klienta do wału korbowego możemy dołożyć inny korbowód z naszej oferty w sklepie internetowym (import lub MZA).
Ważny:
- NIE NAPRAWIAMY uszkodzonych sworzni koła zamachowego, gdyż koszt naprawy znacznie przewyższa koszt nowego wału korbowego.
Jeżeli nie masz doświadczenia z uszkodzeniami wałów korbowych, zalecamy konsultację naprawy telefonicznie.
Realizacja naprawy, zamówienie wału korbowego:
Realizację zamówienia możemy rozpocząć dopiero po otrzymaniu Twojej przesyłki. Najpierw należy dostarczyć wał korbowy do naszej siedziby, jest to możliwe osobiście lub dowolnym przewoźnikiem na adres:
Motokramek sro
Grób 145
763 15 Slušovice
tel. 776 018 376.
Do paczki dodaj notatkę z imieniem i nazwiskiem oraz numerem telefonu, abyśmy mogli skonsultować się z Tobą w sprawie stanu lub zakresu naprawy wału korbowego.
Zalecamy wysłanie wału korbowego we wzmocnionym pudełku, w którym będzie on bezpiecznie zabezpieczony przed przemieszczaniem się. Najbardziej skuteczne okazało się wyścielenie kartonem z pudełka. Jeżeli część nie zostanie zapakowana zgodnie z tym zaleceniem, nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia powstałe w transporcie. W przypadku dużych wałów korbowych (dwucylindrowych) zalecamy odbiór osobisty po naprawie, gdyż przy stuknięciu może spaść pod własnym ciężarem.
Po naprawie odeślemy część do Ciebie w tym samym pudełku. Cena naprawy wału korbowego NIE obejmuje kosztu jego transportu .
Data naprawy:
Naprawa wału korbowego trwa zwykle od 2 do 3 tygodni, w zależności od daty dostarczenia nam wału korbowego i rozmiaru uszkodzenia. W przypadku małych zamówień istnieje możliwość połączenia z inną usługą (np. szlifowaniem cylindrów) lub zakupu w naszym sklepie internetowym w ramach jednej opłaty za przesyłkę. Należy to jednak uzgodnić wcześniej.
Uwaga końcowa:
Należy zdać sobie sprawę, że wał korbowy jest sercem silnika i odpowiednio go traktować.
Nawet przy rozbieraniu silnika i uderzeniu młotkiem jego ustawienie i wytrzymałość mogą ulec zniszczeniu w takim stopniu, że podczas naprawy nie będziemy w stanie doprowadzić go do idealnego stanu.
Również przy składaniu należy postępować zgodnie z fachową instrukcją lub doświadczeniem.














